دکوراسیون اتاق کودک
نوشته شده توسط : دانیال آزادی

 

چه ذخیره سازی کاربردی، چه پوسترهای زیبا، چه کیسه های لوبیایی راحت یا تشک های بازی نرم - در اینجا دکوراسیون اتاق های فوق العاده ای و گهواره حصیری برای دختران و پسران خواهید یافت. اگر می خواهید تختخواب خود را بچینید،  ملافه های ما را مرور کنید . به هر حال، شما می توانید برای ایده های اتاق کودکان ما  خرید کنید!

 

تنها با اکسسوری های زیبا اتاق کودکان شما احساس راحتی و امنیت می کند. ما مجموعه ای بزرگ از چیزهای غیر معمول و خاص را به شما پیشنهاد می کنیم که اتاق کودکان شما را نیز مسحور می کند: تزئینات زیبای دیوار و تاج گل، انباری کاربردی و زیبا از چوب خیزران، حصیری، چوب یا مقوای محکم، پوسترها و تصاویر با نقوش دوستدار کودک یا موبایل های زیبا که کودک شما را مجذوب خود می کند.

برندهای مورد علاقه مانند Cam Cam Copenhagen، Ferm Living، Bloomingville یا Kids Concept ظاهر محبوب Scandi را به خانه شما می آورند. اگر عاشق سبک بوهو هستید، آنچه را که به دنبال آن هستید با آینه های خورشیدی یا سبدهای حصیری ما از Childhome پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید اتاق کودکان خود را به شیوه ای مدرن تجهیز کنید، می توانید از قطعات مورد علاقه Done by Deer استفاده کنید: در این مجموعه سبدهای جالب، کیف و انبار فلزی پیدا خواهید کرد که می توانید در ابتدا روی میز تعویض لباس و بعداً در اتاق کودک استفاده کنید. گوشه صنایع دستی

ذخیره سازی در اتاق کودکان

فضای بیشتر برای بازی و هرج و مرج کمتر: فقط با فضای ذخیره سازی مناسب می توانید به این هدف برسید. حتماً ترکیبی از سبدها، جعبه ها و جعبه ها در اندازه های مختلف را برای کودک خود تهیه کنید. این به شما امکان می دهد فضای مناسبی را برای هر اسباب بازی ایجاد کنید: سبدها و جعبه های بزرگ برای اسباب بازی های نوازشگر، سبدهای کوچک برای فیگورها یا خودکارهای اسباب بازی، قفسه هایی برای کتاب ها یا عروسک های مورد علاقه برای نمایش. جیب های آویزان و سیلوهای ظروف برای تخت یا دیوار نیز فضایی را روی زمین ایجاد می کند و اجازه می دهد هر چیزی که لازم نیست ناپدید شود.

می‌توانید فضای ذخیره‌سازی عالی را در محدوده ما از بلومینگ‌ویل، Done by Deer، Ferm Living، JaBaDaBaDo، Olli Ella یا Nobodinoz بیابید. شما می توانید مجموعه ای بسیار بزرگ و زیبا از سبدها را در رنگ ها و اندازه های مختلف در Kidsdepot - برندی برای ذخیره سازی کاربردی و زیبا پیدا کنید . اگر به دنبال سبدهای کوچک برای تعویض لباس خود هستید، آنها را در Little Dutch یا برند خانه ما Dinki Balloon پیدا خواهید کرد: سبدهای دست ساز ما می توانند پوشک، پستانک یا ظروف مراقبت را در خود جای دهند.

اتاق کودکان را با پوستر و عکس تزیین کنید

پوسترها و تصاویر شاد با رنگین کمان ها، حیوانات یا گل های زیبا، رنگ پایانی اتاق کودکان شما را فراهم می کند. می‌توانید مجموعه‌ای زیبا از پوسترها را در برند خانه ما Dinki Balloon بیابید: ما پوسترهایمان را خودمان طراحی می‌کنیم و آنها را روی کاغذ بازیافتی در یک چاپخانه دوستدار محیط زیست در آلمان چاپ می‌کنیم. ما برچسب های دیواری همسان را که همچنین ساخت آلمان هستند، و همچنین منسوجات زیبایی را ارائه می دهیم که با دست در خانه می دوزیم.

در مجموعه Lilipinso همچنین مجموعه ای زیبا و بزرگ از پوسترها و تصاویر اتاق کودک را خواهید دید. شما می توانید برچسب های دیواری و حتی فرش های مشابه را در فروشگاه ما پیدا کنید. همچنین می توانید تصاویر قاب شده برای دیوار مورد علاقه خود را در محدوده بلومینگ ویل پیدا کنید - بسته را باز کنید، قطع کنید، تمام شد. اگر ترجیح می‌دهید انعطاف‌پذیر بمانید، لیتل داچ پوسترهای زیبا و نوارهای چوبی همسانی دارد که می‌توانید پوستر و پایه گهواره حصیری خود را در کمترین زمان «قاب‌بندی» کرده و آویزان کنید.

موبایل، گلدسته و آویز در اتاق کودک

تلاش کوچک، تاثیر بزرگ: موبایل ها و گلدسته ها چیز خاصی را به اتاق فرزندان شما می دهند. به سادگی یک بند زیبا را در سراسر اتاق، به دیوار یا پنجره آویزان کنید و شگفت زده شوید! اتاق بلافاصله بسیار شادتر و کودکانه به نظر می رسد.

یک موبایل زیبا نباید در هیچ اتاق کودک گم شود. این خستگی را از بین می برد و فقط زیبا به نظر می رسد. چه رنگین کمان از Cam Cam، که می توانید از آن به عنوان تزئین دیوار برای کودکان بزرگتر نیز استفاده کنید، یا موبایل های نوزاد JaBaDaBaDo یا Sebra - در طیف تزئینی ما جستجو کنید و قطعات مورد علاقه خود را بیابید. ما همچنین یک نگهدارنده چوبی مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید موبایل خود را مستقیماً به تخت کودک یا باغچه وصل کنید.

کیسه حبوبات، تشک بازی، تشک بازی برای بازی و دویدن در اطراف

اتاق یا اتاق بازی کودکان شما کاملاً مجهز به تشک و تشک بازی نرم است. چه در گوشه دنج، برای دراز کشیدن و استراحت، یا برای پریدن و دویدن به اطراف - اگر زمین نرم و راحت است، بازی دو برابر بیشتر سرگرم کننده است. می توانید درازمدت فکر کنید و مثلاً برای کودکتان یک تشک بازی بخرید که بعداً می توانید از آن به عنوان تشک بازی استفاده کنید. نه تنها کودکان کوچک روی کیسه های لوبیا نوبودینوز یا ویگی واما راحت و راحت می نشینند، بلکه کودکان مدرسه ای و حتی نوجوانان نیز می نشینند. هیچ کودکی برای یک کیسه لوبیا خیلی پیر نیست! این همه کاره ها همچنین زمانی که در اتاق کودکان هستید یا در حال خواندن داستان هستید، مکان فوق العاده ای برای نشستن هستند

منبع:

https://www.my-fantasyroom.de/moebel-deko/kinderzimmer-deko/





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: